Wednesday, August 5, 2009

Lisa Hannigan si Fisticul nostru cel de toate zilele

Pistachio este o stare de spirit ce trebuie degustata cu sufletul, o aroma melancolica a tot ceea ce ne copleseste zilnic si se amesteca febril in mintea noastra formand starea de hipnoza cu ajutorul careia plutim catre o noua zi. Libertate, ecou si optimism combinate cu un strop de fistic. Precum fisticul, asa si viata noastra, este doar un sambure verde, uleios si placut la gust. Verde asa cum ne-am obisnuit sa asociem tot ceea ce este viu, uleios pentru ca toate aspiratiile noastre ne aluneca printre degete... si totusi este al naibii de placuta la gust!
Oare de ce ne pricopsim cu incaltari asa de grele pe care le taram pretutindeni dupa noi? Si pe care ne incapatanam sa le legam cu dezolare si resemnare.... Poate pentru a putea contempla euforia interioara pe care ne-o creeaza incertitudinea si dramatismul propriei incosistente launtrice.
Si astefel cu naivitate traim fiecare clipa de neliniste si emotie asteptand cu nerabdare urmatoare portie de fistic.
Aceasta este o melodie de stare ce trebuie savurata prelung si repetat.

2 comentarii:

Anonymous said...

Din aceeasi oala muzicala iti mai recomand Regina Spektor http://www.youtube.com/watch?v=yAiHve2JZvU ;)

Julia said...

Imi pare rau dar nu-mi dau Fisticul meu pe nici un Samson :) ...chiar daca sunt din acceasi oala :D Va trece foarte mult timp pana voi reusi sa normalizez starea de bine pe care mi-o dau aceste acorduri muzicale "fisticioase"

Post a Comment

 
The Box. Design by Exotic Mommie. Illustraion By DaPino